31 January 2009

aku tak sihat

mintak maaf..semalam demam dan aktiviti berblog terbatas..aku juga tak dapat blogwalking blog-blog followers aku..maaf semua aku masih kurang sihat..semalam kepala sakit dan aku muntah-muntah..mungkin memang simptom nak demam..semalam siang lepas balik dari rumah busu sihat lagi tapi petang dah mula seram-seram sejuk..adoi laa..


lagi pun aku dah lama tak kena hujan dan kena demam..sebenarnya aku ada terkena hujan sikit masa nak balik dari rumah busu..hohoho dah nasib kan..naik motor abang jadi terkena la hujan baju hujan pun lupa bawak..dan aku adalah spesies yang malas mahu makan ubat..huhuhu banyak yang nak aku update pada entri akan datang..sabar ye semua..


semoga aku cepat sihat.

10 orang komen:

aDuKa said...

mkn la ubat,, moga2 cepat la sembuh hendaknya.. amin.. =)

Zahari Ismail said...

oooo...muntah2.ge kinik la.takot deman lain.

oh Ynn said...

get well soon, kene cocok bontot x? kahkahkah

ezany said...

kepala saket.. senoneng la tu.. hehe..
klu x mkn ubat camne la nak sembuh.. adehhh..

cikdoktorfalsafah said...

insha Allah sis,
thanks so much.

get well soon yea :)

Monkey D Luffy said...

jom kita joging bg sihat!

*pil.tahan.sakit* said...

musim hujan2 ni jaga kesihatan..
sekarang ni pon byk kene penyakit..

ahmdsyhmi said...

demam pulak die ni..
tu la main hujan,,
huhu..

take care..
biar cepat sembuh ye?

epalgreen said...

terima kasih semua
:)

pal7 said...

cian kt eira..

mkn ubat tau..jgn main lg ek..
mg cepat semboh ye..

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS