05 December 2008

salam aidiladha buat semua :)





first of all..ampun dan maaf buat rakan-rakan blogger yang ternanti-nanti entry terbaru dari aku..maaf atas kelewatan berblogging sebabnye aku telah pun selamat sampai ke pulau pinang and cam biase laptop ayah buat hal lagi && sangat bz tuk beberape hari ni..sorry semua..


ermm kali ni first time aku beraye haji kat tempat lain selain kampung aku kat phg && melaka sebab tahun ni ayah decide beraye di penang je..**sigh** sebab cam tahun-tahun sebelumnye bile raye haji mesti raye kat umah parents di Kuala Lumpur je..kalau tak tiap-tiap tahun aku pegi surau tengok orang sembelih lembu kat kawasan perumahan aku ni so tahun ni xdapatla tengok..so ni satu pengalaman baru buat aku and for this year my parents angkut aku ngan abang aku sekali balik penang..lagi pun abang aku nak uruskan hal pertunangan die kat Baling, Kedah dengan si buah ati katanye so follow je ar..ermm whatever..walaupun penang tak berape nak best tapi aku rase aku perlu biasekn diri tuk keadaan ni..ayah..bile nak transfer keje kat KL balik..??seksa kan perasaan bile terpakse berpisah dengan keluarga..lagi sayu bile time-time raye kan..



alhamdulillah kesihatan my mum pun dah semakin baik..doktor cakap luke di kaki dah makin baik and isi kulit kaki dah naik balik..syukur ya allah..moge dipermudahkan segala urusan..memandangkan abangku nak tunang aku berharap sangat kesihatan mak pulih seperti biase supaye majlis pertunangan tu berjalan lancar..pity you mummy :((


sebenarnye kan takde ape sangat nak cerita..tapi rindu nak menulis di sini..ermm sebelum terlupe aku nak ucapkan salam aidiladha buat semua umat islam di alam blogger ni and tuk semua rakyat Malaysia..

2 orang komen:

-niesa amer- said...

selamat hari raya aidiladha
;-)

Kapten Luffy said...

selamat hari raya dan semoga mak ko sembuh

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS