24 December 2008

kembali pulang..

arini..
aku && my bro akan berangkat ke pulau pinang..
kitorang balik berdua je by train..
kitorang ke sana semula tuk majlis pertunangan abangku yang bakal berlangsung pada 28hb ni..
harap-harap semuanye akan berjalan lancar..
moga kami selamat pergi dan balik..
nanti aku upload picta pertunangan abang aku ye..
till then kawan2..
babai ^-^

9 orang komen:

sEapUt "c@ said...

awk nak pegi lagi ker? bape lame? take care yach..

epalgreen said...

seminggu je..
xlame pn..

♥Fariza♥ said...

bye2 sygku..
hehehehehe..

ahmdsyhmi said...

gila rajin kamu tuka layout.
ahahah..

selamt pergi,
selamat pulang.

mfk said...

mmg rajin di eira ni menukar2 layout..
tak de la viewr dia bosan..

mcm lagu kembali pulang plak...
slmt bertunang to ur brother...

Luth Textile said...

leh la kita jumpa..
kontek Luth yer..
0134032925

ezany said...

seminggu jer.. lame la tu..
slamat bertunang kpd abg kamu yer..

Monkey D Luffy said...

mak ayah x ikut ker? selamat jalan dan selamat kembali ya

[S]itie [B]Um [B]Um said...

dh lama xnaik train

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS