27 November 2008

cerita hari ini

owh..hari ni benci sangat..sebabnye..ayah renovate bilik air a.k.a jamban a.k.a toilet apakah??ciss dengan gangguan tido dek ketukan2 bak halilintar yang mengejutkanku dari tido..**sigh** mengacau jela...arini rumah tonggang terbalik..mak dgn kaki die yang belum sihat..aku ngn bersin tak hengat dunia..umah bersepah cam kandang lembu..aduhai..penat nak kemas..kemas pown semak gak..well eceli arini janji ngn mas && fariza nak g amik transkrip dip pun tak dapat nak pegi..mesti korunk dapat agak nape kn?isk malunyee..i'm sorry besties tak disengajekan...damnn umah pown berhabuk sane sini..makan pown beli kat luar je..besides nak kencing and mandi pon ssh..adoiiyaii..tak selesa la deii..cepat la siap buat klu lambat2 komfem aku kene seseme..ciss cmne ni..blurr..blurr..


arini jugak ingat nak gi ikea beli rak kasut ngn mybro tapi tak jadi sebab hujan turun ngan lebatnye..sekarang ni musim ujan ke?kuala lumpur ari2 ujan bile petang nak kuar pn ssh..damnn boring..ingat duk KL boleh la nk hangout sket..hampehh gak same cm kat penang ops**..org penang sile jangan marah ni pengakuan ikhlas je..tulus && kudus lagi hehe..arini makan doublecheese bege lagi..nyum..nyum feberet2..thank you McDonald's i'm lovin' it...



tu je..adios..amigos

5 orang komen:

Monkey D Luffy said...

jadi ko berak kat mana?

epalgreen said...

cess..
berak ko tanye?
cepumas btl soklan..
berak di pam minyak..
hahahaha
joking

Jard The Great said...

huhu..tandas dah siap blom tu?

HANA bUdaK cEkElAt said...

oh, i love ikea too..
jom iera kita g ikea sama-sama..
;p ;p

epalgreen said...

jard : dah siap jard arini baru siap :)

hana : jum..jum pi ikea :)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS