16 December 2011

keratan akhbar

assalamualaikum .


hari ni ada update sikit. tak banyak pun. mengenai entri hari ni, ianya berkaitan dengan ayah. tahniah ayah sebab dah berada di tahap ni sekarang. semoga ayah sentiasa sukses hendaknya dan dikurniakan kesihatan yang baik.

eira bangga ada ayah yang sangat memahami. sangat membantu. walaupun pada hakikatnya ayah sangat sibuk dan kurang masa untuk kami sekeluarga tapi eira tahu, ayah buat semua ni untuk keluarga. susah payah ayah hari ni berkat usaha ayah sendiri yang tak pernah berhenti mencari rezeki untuk kami sekeluarga. terima kasih ayah.

jasa dan pengorbanan ayah dan mak tak dapat eira balas walaupun dengan seumur hidup harta kekayaan. hanya allah sahaja yang dapat membalas jasa baik ayah dan mak membesarkan eira. Insyallah eira akan lakukan tanggungjawab eira sebagai anak dengan sehabis baik.

gambar kurang jelas biasalah handphone murah memang macam ni. tak mampu lagi nak tukar yang baru. ada rezeki nanti adalah handphone baru, insyallah. ni pun ayah mms semalam sebab cari dalam utusan online tak jumpa. huhu 





p/s : eira doakan ayah cepat sihat. amin

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS