31 May 2011

Tahniah Salih Yaacob dan isteri baru

Aku memang salute dengan salih yaacob ni . hebat . ramai yang kata dia laki mithali . tengok saja dia berjaya menguruskan rumah tangganya bersama 3 orang isteri sebelumnya . aman dan bahagia . bagi lelaki yang nak berpoligami dalam erti kata lain beristeri banyak tu boleh lah belajar dengan salih yaacob ni . hehehe jangan marah haa . tak salah nak berpoligami tapi kena pastikan berlaku adil lah . yelah lelaki ni ketua keluarga , nanti bila dah beristeri banyak tapi tak berlaku adil akan dipersoalkan di akhirat nanti . renung - renungkan , selamat beramal :)

Adalah sikit aku jumpa gambar dia orang kahwin . isterinya sweet je . comel macam gula - gula . jomlah kita layan sikit gambar yang ada ihsan dari pakcik google . selamat pengantin baru kepada Salih Yaacob dan isteri  moga kekal bahagia hingga ke anak cucu . insyallah . sama - samalah kita doakan kebahagiaan mereka . Seronok bila tengok orang kahwin terutama sekali kawan - kawan sekolah , kawan pejabat kan . Musim cuti pun dah dekat , mestilah banyak orang melangsungkan perkahwinan .

Jodoh , ajal maut semuanya di tangan Allah . kita sebagai manusia hanya melakukan tanggungjawab sebagai seorang hamba Allah di muka bumi ni . Semoga kita semua di kurniakan jodoh yang baik , yang sesuai dengan kita , insyallah .



p/s : selamat pengantin baru ..

1 orang komen:

Mama AA's said...

comey wife die... :)

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS