04 December 2010

ape orang panggil benda ni ek?


geng-geng kucing


kucing kuasa dua :D


sotong kaler pink~!


matryoshka dolls :)

aku nak tau material apa yang dia guna untuk buat benda ni. tengok macam benang untuk buat kait-kait tu je. kreatif betul. ada tak siapa-siapa pandai buat benda macam ni. aku ni memang suka kumpul benda-benda macam ni. setengah orang mesti akan cakap aku ni pelik tapi aku tak kisah pun sebab comel gila kot~!. 

1 orang komen:

zmah said...

Buat pakai benang kait ke?Cantik kreatif lagi..

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS