10 June 2010

my first time experience : edit gambar kahwin :)


sebenarnya entri kali ni memang saja-saja nak post. dah tak ada idea nak post ape aku pun buat ajelah. hehe aku sebenarnya tak ada basic pun pasal edit-edit picta. kalau kau orang tanya aku pasal kamera pun aku bukan tau sangat pun. tapi adelah sumeone yang telah memberi kepercayaan pada aku untuk editkan picta ni. aku kata pada dia yang aku edit berdasarkan ikut sedap mata aku memandang aje. yang selebihnya aku suruh dia aja yang edit sendiri huhu. lagipun gambar yang para pengantin ni nak tak banyak. dalam 50 keping je untuk masukkan dalam album. ni baru suku bahagian je yang aku edit. huhu takut gak aku. first time kot buat keje ni. sakit gaklah kepala aku nak buat. haha padan muka! dah tak tahu nak buat pergi cari nahas buat apa. sekarang kau tanggunglah sendiri. ok lah dah merepek merapu meraban banyak dah ni. layan ajelah picta yang ada kat bawah ni ye. kritikan dan teguran yang membina amatlah dialu-alukan. thank you :)

























photo by : shafarinsamat
edit by : me :)


boleh klik untuk tumbesaran. aku baru je nak berjinak-jinak dengan dunia photography. aku nak jadikan photography sebagai aku punya hobi baru lepas ni :) .. harap-harap lepas ni aku lebih bijak main dengan tone dan photoshop huhu. siapa-siapa yang ada banyak pengetahuan pasal edit-edit picta mehla kita kongsi bersama ilmu yang kita ada. huuu mana tahu aku boleh bukak studio ke lepas ni. haha berangan habis.insyallah. amin.

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS