25 May 2009

awak..

Awak, awak.

Saya sebenarnya takut nak tulis pasal awak. Sebab selalunya kalau saya tulis nanti semuanya tak jadi. 
tapi saya tulis jugak sebab, sebab apa entah.

awak, awak.

Saya suka tengok awak ketawa. Saya suka dengar suara awak bila awak baru bangun tidur. Saya suka bila awak pegang tangan saya. Saya suka semuanya pasal awak. 

Awak, awak.

Saya tahu awak suka perempuan yang buat awak ketawa. Yang berubah-ubah dan tak statik saja. Tapi awak tahu tak saya suka apa?

Saya suka awak je. 

Awaaak.

Saya tahu saya degil-tak-ingat, 
Maaflah. Saya janji nanti saya cuba turunkan meter degil saya tu.

Awakkkkkk

Saya sayang awak sangat-sangat

12 orang komen:

setiasahabat said...

sapa "awak" tu.....

haruan tasek said...

Hang nie tengah angau nie?

joegrimjow said...

wargghh
masuk jugak angau camni
sukeee

Monkey D Luffy said...

ehem

chipsmore said...

awak..awak... ;)

pal7 said...

hehe..
awak tu yang dalam gamba tu kan?..

epalgreen said...

mane ade angau la..
isk..
org tgh demam neh

farah said...

demam?

makan ubat yer dik.

:P

Siti Fatimah Nabihah said...

awak awak... awak pandai berkata2! hahaha..
nice3!

pEts LovEr.. said...

awak bjaya wat saya senyum.. heheee..
salam kenal n salam ziarah k..

asis said...

ecececece sygnye die..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

romantik juga cik epalgreen kiter ni yerp..

semOga hepi selalu tau..

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS