24 November 2008

maaf..rindu semuanya

kehadapan rakan-rakan bloggers yang disayangi...cecewahhh

firstly ampun dan maaf dipinta kerna xdapat beraya bersame..eh..eh salah haha maaf sebab beberape hari ni eira xdapat mengonlinekan diri dan berkura-kura dengan rakan-rakan sekalian kerna laptopku yang cap ayam ini telah membangangkan dirinya dan memaksaku untuk tidak beronline..huuh sangat seksa okey..boring gile..xboleh pegi jauh ar laptop xde hakhak..ermm korang rindu aku x??mesti rindu kan..gagaga cets poyo je tak rindula tu..hehehe..aku tau dahhhhh..

ermm arini aku dah ade kat key ell pn..2 minggu tu..seronoknye..haha kat penang aku tak kuar pun..kang kuar kne kidnapped lak..sape yg susah..btw aku rindu sangat kenkwn blogger..salam perkenalan ye..kahkahkah 


sekian tuk hari ni.....babai

5 orang komen:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

macam watikah ayat kau syg...

aku rindu kau...

meh peluk sikit meh~

epalgreen said...

weee..
peluk ko jgk zara
:)

Siti Fatimah Nabihah said...

hurm.. ct will miss u kak! huhu.. jgn lupa ct tau..huhu..!!miss u.. sory kalu da silap,hehe..

mYshah said...

owh patut la lame mendiamkan diri, huhu~ windu nak baca hasil tulisan eira, cewah~ heehe

da kat KL ek? jom la hangout sumtime, ajak si MFK tu skali, huhu

Monkey D Luffy said...

ko percaya tak.. kapten duduk depan laptop lihat page mu sambil menanti update baru. setiap lima minit refresh. tanpan henti selama kepergianmu itu

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS