28 September 2008

tag by fariza :)

1) Berapa pasang baju raya anda taun ni dan warna apakah?

  • ermm klu tahun ni 2 pasang jer putih and purple..malas buat baynyak2 lah bkn nk p raye2 lgpn dh besar en..hihi
2)Apakah makanan raya tradisional kegemaran anda?


  • klu makanan kegemaran aku plg suke ketupat palas and rendang tok aku dr pahang..hehe tapi thn ni xbest sebab thn ni xbalik melaka n aku rye sensorg je :(
    3) Apakah biskut raya kegemaran anda?
aku paling ske tart nenas ngn cornflakes madu..ohhh xboleh tahan mesti aku habiskn kat umah sape2 aku pegi..adoiyaiii malu2


4) Bape banyak duit raya anda dapat n spend untuk bagi kat bebudak?
  • duit raye?sejak dah besar2 ni duit raye jarang dapat ar..and aku xbagi pun duit raye kat sesape..haha belum keje lagi maaa..klu dapat pn pacik2 belah ayah je yang bagi :)
5) Apakah aktiviti malam raya korang?

malam raye??slalunye kitorang men mercun ramai2 kat kg..huhu pastu tolong tok buat ape2 yang patut kat umah tu..penat wei family aku besar tp xpelah rye punye pasal

**p/s : sape2 yang nak wat tag ni dipersilakan k enjoyyyyyyyyyyyy!!

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS