20 August 2008

cinta dan pengkhianatan

firstly ak nk mintk maaf sbb late updated sbb mcm2 mslh teknikal yg jd skg ni..aku nk tnye korg la..pernah ke korg rse cmne keadaan korang klu tersepit antara kawan baek and bf?
bile dua2 hati nk jage last2 korg jgk tersingkir antara tiga2 ni? ni lah benda yg aku sdg hadapi skg..bile pertolongan dr shbt disalah ertikan..aku yg menjd mangse..owhh..tuhan ape semua ni..betul ke tindakan aku?tak sangke lak member yang aku anggap baik tu lak sggp tipu aku dan pentingkn org len dr bestfriend sdri yg 12thn dh knl?wajarkah?hanya kerana seorang lelaki..mcm gunting dlm lipatan..dalam diam berkawan baik..owh s*#t!!get a life la..bodoh la kalu kate just nk tlg..ko ingt aku ni bengap ke?slme ni ak tggu ko trs trg ngn ak..tp ko lgsg xnk trs trg..ko blh tgk aku seksa dpn mte ko..ape xckp ape aku tlg ko slme ni??TAIKKKKKKKKKKK!!
aku plg bnci manusia cmni..lps ape ak tlg ko..ko tikam aku dr blkg mmg cm **&%$#@.. lpas ape yg aku ssh utk ko ni blsn yg aku dpt mmg xsedar dek untung!!ak bkn nk ckp byk laa..ko ptt sdr ak sggp ckp ngn mk ko mcm2 nk elak ko ne bantai ngn family ko..bkn skali byk kali..pernah ko blaja phm ak?ko nk lps dri ko je..pastu ckp org xnah phm ko..mslhnye ko pnh cbe nk phm ktorg?last2 ni yg aku dpt?ape punye kawan ko ni..?blkg ckp laen dpn ckp laen..s*#t laa..ko ingt ak ape baruah ko ke hah?ak paneh btl..xpe biar tuhan tu membls sglenye..die maha adil..ak sbgai hmbenye hanye mampu memohon padanye..moge di berikan hidayah pd ko..kenape ye?kenape org yg kte syg ske sktkn ati kte..

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS