27 August 2008

cinta?

C.I.N.T.A??
KATAKAN TIDAK PADA CINTA
Didalam Kata- kata…..
Dulu aku pernah di cintai..
Aku pernah merasakan kehangatan bahang cinta
baruku mengerti ape ertinya cinta
aku merasai ape erti rindu
tapi kini kau meninggalkan ku
Mengapa diri ini diperlaku begini

Didalam kata kata….
Aku alpa dgn kenangan silamku..
Sedang diriku tidak pernah mencurangkan cinta
Mengapa mesti diri ini yg merasai..
Sedangkan diriku tidak pernah mendustai cinta
Kau pergi kapadanya tanpa berkata-kata

Di dalam kata kata…..
Aku… kau tinggalkan.
hanya kepiluan yg ku rasakan
Dimanakah janji janji manis mu…
Sumpah setia mu..
Semuanya bohong belaka..

Didalam kata kata
Aku tertipu dgn kata kata seorang lelaki
Yang berjanji setia sehidup semati
Mengungkapkan kata kata seorang pendusta..
Membuat diri ini menjadi seorang wanita..
Kini ku sendiri…
Dan tidak pernah mempercayai cinta sejati..

1 orang komen:

eira said...

based on my real love story..:(

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS