18 July 2008

kemas bilik!

selamat hari JUMAAT!!
ni nk cite sket ape aku buat arini..
arini xde class..
cm biase isnin,selasa,khamis je ade class tuk this sem..
so arini dptla rehat sket..
tp xrehat sgt pn sbnrnye..
mk soh kemas bilik!!adohaiii
terganggu tidur aku arini..
haha come on eira..
u can do it!
kemas punye kemas..
bersih gak la bilik aku..
haha mission COMPLETE!
tp penat tahap gaban punyela kn..
nk patah pinggang oi!
ni sume gara2 abg aku nk buat lantai rumah..
isk..
nsb baek exam dh hbs..
and keje prjk pn dh hmpir siap..
dptla rehat sket..
klu x penuh je schedule ak tiap2 mggu..
and arini jgk aku dpt update blog layout..
amcm?
okey x..?
:)

0 orang komen:

Post a Comment

setiap kata-kata adalah doa..sila betulkan niat anda dan komenlah dengan ikhlas..


best regards,
eira

EXCHANGE LINKS